Glassar här i solen :D

Sitter ute på balkongen & njuter till fullo.
Det är helt underbart ute !
Våren är äntligen här & jag hoppas det håller i sig nu också .
Skönt med lite energi , med ljus & värme.
Det som fattas nu är en iskall god drink , men ja, det får dröja sisådär 1 år tills dess!
Får nöja mig med iskall cola ;)

Precis ätit en pirog , satt bra i magen .
Inte kommit igång med pluggandet men just nu är det inte högst på listan att prioriteras.
Har allt gjort fram till slutet av Maj så vad gör det om det görs imorgon ?
I helgen kanske det blir lite utgång beroende på hur jag mår,
isåfall blir det nartuligtvis läsk & en jävla massa dansande :D

Nej nu ska jag & Sina glassa vidare i solen .









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?