Lilla Engla !

image3

Skänk en tanke till Engla, hennes familj , hennes vänner !
Sånt ska bara inte få hända en liten 10 åring som för första gången cyklar hem.
Det ska inte hända barn eller någon annan !
Hur kan man som människa göra något sånt här är ett mysterium.
Anders som mannen heter hoppas jag ruttnar i helvetet,
att han kommer till en vanlig anstalt , för då får han vad han förtjänar.
Blir så arg & ledsen när jag läser sådant här !
Detta är 3 fallet på bara några veckor med barn inblandade i Dalarna.
Jag vet en sak iallfall , ALDRIG sätta min fot i det lanskapet med barn !
USCH säger jag bara .
Det som gör att jag blir så otroligt illa berörd är för Engla påminner så hemskt mycket
om min egna lillasyster, då börjar man ju tänka, om det vore min familj som drabbats,
någon i ens närhet .
Jag hoppas verkligen han får sitt staff .

Tycker ALLA borde tända ett ljus & tänka på denna lilla flickan som miste sitt liv
för en jävla idiot inte kunde låta bli !!!!








Postat av: SarahtheMIghty

Självklart ska jag iaf tända ett ljus för henne. Klockan 21.00 ikväll blir det enligt mig och många andra! :( Idiotjävlen som gjorde det kan fan få stearinen av alla ljus hälld över sig :)

2008-04-14 @ 19:25:37

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?