Lördags morgon !

Gick upp runt halv 10 , somnade inte försen vid 4 tiden i morse,
mådde så illa så jag kunde inte sova, lyckat ju !
Har iallfall käkat frukost & varit ute med Sina, duschat & så .
Ska väl fixa i ordning oss snart & åka till dansen .
Sen blir det ju käka hos älsk farmor !

Riktigt härligt väder idag också , sooool , underbara sol .
Sina ligger & solar i vardagsrummet haha , som vanligt vill säga.

Plöjde igenom en massa skvallertidningar som jag fick med mig igår ,
haha så nu är man ju helt uppdaterad i kändisvärlden om man säger som så .
Något som chockade mig var att en i Grey´s A. var homosexuell ?!

Jag är inte direkt jättepigg , så något vettigare att skriva har jag inte just nu .

image5








Postat av: Natha

vem va gay??:O

2008-04-19 @ 20:31:18
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

jag har haft både anorexi och bulimi. Man får tolka det hur man vill, att thinspiration är ett ord ( ! )som används av anapersoner är inget jag bryr mig om, jag har såna bilder för att peppa mig själv till att bli frisk igen. Frisk - inte sjukt smal.

2008-04-20 @ 20:30:23
URL: http://jonnalantz.blogg.se

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?