Ögonbrynsplock & ansiktsmask :)

Yes, precis plockat ögonbrynen lite , nu sitter jag här med en gelemask .
Älsk kommer strax hem , då blir det hämta byxorna, käka & sen sola .
Får se om det blir bad sen när vi kommer hem & bara mys <3
Ska fan lägga mig redan vid 9 idag , för annars orkar jag inte upp eftersom det
tar evigheter innan jag somnar , sen går jag ju upp 500 gånger på toa .
Haha, får väl se hur mycket brunare man blir idag då ,
får nog bli högintensivt idag igen :)

Nej nu ska jag fixa till mig & skölja bort masken så jag är klar när han kommer !
Bjuder på en maskbild på mig ;)
Ser dock helt drogad ut ...

image5









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?