Trött & pigg ?

Jag har hört en riktigt bra låt på radion ett par gånger,
nu vill jag ha låten , men tror ni jag vet vad det heter eller vem som gjort den?
ICKE , vilket gör att jag absolut inte kan få tag på den , sen att jag glömt hur själva texten går
är ännu ett problem , annars hade jag ju bara googlat så hade det kommit fram.
Har gått runt som en tok hela dagen & försökt lista ut hur den går utan vidare framgång.
Så nu gör jag ett försök att gå in på Itunes store & se om jag hittar titel där , MÅSTE FAKTISKT HA LÅTEN !

Älsk jobbar med sin far & bror idag också så han kommer väl snart ,
funderar på om jag ska ta & slänga på mig en mask i ansiktet & fixa lite,
är ganska skönt att pyssla om sig själv emellan åt.
Det är fräscht efteråt & man känner sig lite extra snygg ;)
Vi får väl se om jag orkar med det så .

Okej , nu hittade jag låten , hm jag trodde ju knappast att det var Takida därför har jag inte ens brytt mig om att
kolla om det var den , men tro fan att jag hade fel :P
Jaha , men nu har jag låten & slipper tänka mer på det .
Men iallfall , "Curly Sue" , riktigt bra låt!



image5










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?