Utvädering .

Vakade för ett tag sedan av att mobilen ringde, det var O från behandlinghemmet jag
bodde på för snart 2 år sedan.
Dags för utvädering av mina nära 2 år där , ska bli kul att träffa honom eftersom
han var den jag verkligen hade bäst kontakt med där .
Så i nästa vecka ska vi träffas & fixa de papprena.

Sen har jag varit ute med Sina , hon fick fnatt för en skåpbil skulle försöka starta utan
någon vidare framgång , men hon var överdrivet intresserad, sen skulle hon mest stå & glo
på gräset. Vilket inte var en hit eftersom jag mådde skit & ville spy.
Så jag hann innan för dörren & in på toaletten & ja .. resten fattar ni.

Känner mig lite halv kass, har en djävulsk huvudvärk så jag ska lägga mig en stund till
& spela lite Sims ;)










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?