Valborg !

Idag är det ju valborg , vilket jag inte haft den minsta tanke på .
Ioförsej är det bara en dag som ursäktar folk att supa sig svinfulla & ligga i sina egna spyor.
Har aldrig intresserat mig & inget jag riktigt har lust att fira :P
Nej idag jobbar jag mellan 13.30-21 så något firande blir det ju ändå inte.
Men har ingen lust att glo på någon brasa heller för den delen , då kan jag
sätta fyr på en pappershög här hemma & sjunga lite .
Positiv jag kan vara va ;)
Kommer slockna på 2 sek när jag kommer hem iallfall , ska upp igen imorgon då jag börjar 7.oo.
Men det är goa pengar eftersom det är helgdag haha.

Har sovit lite i omgångar nu på morgonen , hunnit vara ute med Sina två gånger &
krängt kanelgifflar haha.
Ska nog lägga mig en stund & bara lata mig innan jag ska fixa till mig & sticka iväg
till jobbet, ska handla något innan också så , annars får jag väl knäppen på jobbet haha.
image5








Postat av: Lisa

Gör så. :) Hoppas att du har det bra på jobbet! :D

2008-04-30 @ 17:28:18
URL: http://lising.blogg.se
Postat av: nadja - leijas mamma

min andra blogg, nadja92.blogg.se är hackad! så nu har jag en ny, :D

2008-05-01 @ 22:24:48
URL: http://ungmor92.blogg.se

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?