Välkommna hit !

Jag har valt att göra en helt ny blogg, en nystart kan man nog kalla det.
Bloggen kommer i första hand handla om mitt liv, men även annat som faller
mig i smaken att skriva om .

För er nya läsare kanske jag ska berätta vem jag är ,
Alexandra , 20 år i november boende med sambon Daniel & bonusdottern Linn (varann helg) & hunden Sina i Åstorp. Daniel har även en son som är 1 år som bor med sin mamma uppåt i landet.
Pluggar det sista på undersköterska utb. via en folkhögskola i sthlm på distans.
I Maj kommer jag troligen börja jobba, något jag verkligen ser framemot.

Vi väntar även tillskott 3 november - 08, lyckan är totalt trots allt illamående,trötthet &
min lilla hormondjävul på axeln.
Men känslan är härlig ändå .

Ja, det får nog bli allt för tillfället !

image5








Postat av: www.ladysoul.se

Alla behöver en nystart once in a while :o)
Hur mår lilla magen? Vilken vecka är du i nu? Ta hand om dig! Kram

2008-04-11 @ 10:39:06

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?