10 barn och fler på väg..

Ja , den dokumentären visas på 4:an nu ,
en som är mamma till 13 ungar & vill ha fler , HERREJÄVLAR säger jag bara !
Hon tycker det är skönt att städa upp efter barn & känna sig behövd.
Hennes man sa ifrån efter 3:dje , men så kom det tio till ;)
En stor familj är något mysigt , men 10 barn eller fler känns lite sisådär,
hur har man tid & ork ens?
Barn behöver uppmärksamhet till hundra & min tanke är att man kan omöjligt hinna att tillfredställa
detta hos 13 barn , kanske bara är jag men ja, för mig låter det väldigt svårt.

Snart slutar älsk , eller tja 1½ timma blir mer rätt.
Saknat honom idag , skönt med helg snart.
Klurat på vad man ska göra till middag utan att få något vettigt utav det,
troligen blir det köpkäk , mcdonkan eller något sådant kanske.
Sen när kl. är närmare halv 8 är väl middag inte det roligaste att köra ihop eller äta,
vi brukar inte vara så intresserade av det då , men något får vi ju ha:P
Sen ska jag dra med honom & handla lite, riktigt sugen på dipp & morötter faktiskt,
behöver även en kalender eftersom min går ut på söndag.
Utan min kalender fungerar inte jag , blir rent förvirrad faktiskt,
sjukt att man kan bli beroende av en lite papper med datum på ;)
Sett att man kan göra personliga kalendrar på nätet men 250 kr + frakt känns
som sura pengar när man kan få en lika bra för mer än halva priset  .
Ekonomisk KAN jag också vara , inte ofta men ibland får man ju tänka till .
Nej nu ska jag fortsätta glo på tv , det är ju faktiskt intressant .








Postat av: LAJSA.NET

Får titta där då.. letar efter lägenhet ju.. :o)

2008-08-18 @ 14:09:22
URL: http://lajsa.net

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?