Anti-dator dagar.

Jag har haft lite anti-dator dagar nu känner jag , inte alls haft lust
att sitta vid den eller läsa/skriva blogg.
Men kan ju ge er en snabb uppdatering om vad som hänt.
I tisdags slängde vi ut Bella på blocket , tog nog inte mer än en timma så började telefonen ringa.
Ett par från malmö med en liten pojke blev iallfall hennes nya ägare , dom hämtade henne runt 5 tiden.
Innan dess hade båda hundarna jävligt roligt åt att komma ur inhägnaden , hur dom lyckades med det vet jag inte!
Men Sina sprang runt lite utanför på gräsmattan , inget mot dom som gick utanför med hundarna,
nej det var inte alls intressant , mest lite uppror eftersom hon sprang precis utanför men kom in igen
direkt när jag kom , alla andra sket hon i :P
Men hundar har ju sina dagar också , trotsiga & så .
Käkade även kålpuddig för första gången i mitt liv & gillade det  , har jag slagit i huvudet?
Igår var älsk ledig så vi åkte till hans mormor & fika där , sen blev det att vi åt där med.
Var jättetrevligt , var ett tag sedan vi var där .
Sen hamnad vi hemma , båda helt slut, så det blev en lugn kväll faktiskt.

Idag vaknade jag först vid 11 , är det inte otroligt :)
Drömt knepiga drömmar i natt också , bla att jag födde utanför sjukhuset på en brits,
när bebben var ute kom personalen :P
Dock var det en POJKE , brunhårig & blåögd haha.
Det kännes äckligt verkligt på någotvis .
Idag ska jag inte göra mycket , fixa lite små grejer kanske.
Älsk jobbar till 19.00 idag så det är lite tråkigt men sånt man får ta.
Får väl vila rygg & höfter som har bråkat med mig ett par dagar,
för imorgon ska jag tvätta så det blir tufft.
Låter ju inte som något jobbigt så , men eftersom jag måste bära skiten & gå i trappor
så blir det extra svårt.
Idag är verkligen sånt apväder som gör att man vill dra täcket över huvudet igen,
hunden vägrar gå ut , så hon gjorde det hon skulle precis utanför porten sen in igen.
Rolig vovvis det !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?