Blue water high . . .

Pratade precis en stund med Linn som ringde,
hon skulle ringa snart igen så hon får tjöta lite med sin papps :)
Även tankat på mobilen med lite pengar så man kan vara normal människa & ringa från den,
orkar inte leta efter mitt riktiga kort längre, men ska inte klaga , blir ju ingen räkning haha.
Nu ska jag se "Blue water high" , jovisst är det för ungar men det har blivit att man sett det
& det är faktiskt rätt bra & idag är sista avsnittet , det får man absolut inte missa :P
Snart kommer den skengravida hem också , kan säga att jag gottar mig i att
han också lagt på sin liiite under min graviditet , kan han fan ha ju ,
en annan går runt med flera extra kilon så pappan kan också få lite , inte mer än rätt ju ;)
Nej , nu börjar programet så nu ska jag överge datorn för en stund !








Postat av: Anonym

Hur var filmen? :) Hur är allt förresten? Inte ofta vi hörs av. =/

2008-08-15 @ 05:01:32
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?