Ett sent godmorgon !

Idag vaknade jag faktiskt 11.20 !!!
OTROLIGT , för att vara jag men skönt var det .
Bullarna jag gjorde igår blev supergoda , blev även två olika soppor.
Tänkte vara lite smart & frysa in den ena så jag kan ta fram om dagarna & käka,
annars blir det inte ofta jag äter "mat" på dagarna .
Kände mig riktigt duktig igår , haha .
Sen blev det bad med älsk också , jag hade väldiga problem med att raka benen,
för den stora magen är ta mig fan i vägen hela tiden .
Sen är det rena självmordsuppdraget att stå i badkaret för min del,
för jag är påväg att trilla varje gång , kanske beror på att vi alltid duschar tillsammans
så man ska gå förbi varann men iallfall .

Idag ska jag städa & ringa lite samtal , det är väl allt som är bestämt,
kanske leka med systeryster också :)
Ska nog rensa kylen också , så slipper man det imorgon när nya frukter & grönsaker ska in .
Kan även berätta att hela min ena sida på magen är öm som tusan
för Ängla sparkat som en galning där.
Sen känns det hela tiden som man ska kvävas av för lite syre för trycket på lungorna
är så stort just nu & värre blir det ju .
Haha , på Lördag är det v.30 för min del , inte länge kvar :)
I helgen kanske man hämtar skötbordet också , vi får väl se.








Postat av: caroline

2008-08-21 @ 15:24:56
URL: http://freakfreak.blogg.se/
Postat av: caroline

hehe okej (: vår va en blyg liten jäkel xD aadå det kan vara kul med överraskning också faktiskt ;p

2008-08-21 @ 15:26:15
URL: http://freakfreak.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, du är så söt :D Pyssla om dig själv så mycket du kan. Bada hela tiden, det är underbart! Dock hjälper inte sånt mot min smärta ^^ Kanske har intalat mig att det inte går.

2008-08-21 @ 20:50:31
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?