Fredag , redan?

Är det redan fredag IGEN?
Dagarna försvinner verkligen utan att man hinner med .
Igår väcktes man hemskt nog av spydiga snorungar när jag slocknade 10 minuter
på soffan innan jag skulle upp till svärmor.
Hur kan så små killar ha så stora munnar med så hemska grejer egentligen ?
Sen som pricken över i:et kastades det stenar på fönstret ovanför oss ,
MEN de träffade vårat fönster vilket fick mig förbannad för det är alltid så .
Jag tog Sina & skulle upp till svärmor , upplyste snorungarna att en gång till
att dom kastade sten skulle jag trycka ner stenen i halsen på dom & att
dom skulle ge fan i att stå & gapa där .
Konstigt nog försvann dom igen efter lite förlåt blabla.
Duktiga ungar ;)
Hemskt ? Kanske, men nödvändigt.
Jaja , fick mina salta pingviner igår också , haha , sååå gott !
Lite tjöt med svärmor & sen hem igen , älsk som skulle förbi läkaren
för att få ett recept på insulinet kom hem utan något recept för han hade
kommit på att han skulle fixa det när han var i Åstorp ?!
Sen gick vi upp till sväris igen , tjöta & lite så ,
älsk stack in till stan & jag blev kvar hos henne .
Var helt mör i kroppen efter all städning ...

Inatt har jag sovit riktigt dåligt , eftersom Bella tuggar sönder allt så får vi stänga ute henne
från sovrummet , men inatt så började Sina gnälla , hon var hungrig för hon äter ju om nätterna,
så jag fick snällt kliva upp & hämta hennes mat & vattenskålar.
Inget roligt att lyssna på när man ska sova  .
Sen hörde man den lilla monsterhunden tippa runt & jag kan säga att jag hade kunnat strypa henne.
Men nu får vi ändra så hon får hallen att hålla till i & inte köket , så Sina kan få
ha sina rutiner & vi våra kläder hela !
Hade ingen ro att ligga kvar i morse heller , så det var bara att hoppa ur sängen
& gå ut med Sina , precis käkat frukost också .
Ska se om jag orkar plocka undan lite i sovrummet , annars tar vi det imorgon.
Sen kommer Linn idag också <3 , hon är dock sjuk så det blir nog inte mycket som
händer i helgen , men det är ju inte hela världen.
Fredag = massa frukt & grönsaker haha , bästa dagen på veckan ;)









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?