Godmorgon !

Jaha, så var det Tisdag återigen.
Igår när Älsk kom hem stack vi upp till svärmor & tog en kopp kaffe,
sen åkte vi till David & käka pizza/kebab med honom .
Hem & landa i sängen , helt slut båda två .
Sovit rätt bra inatt faktiskt , dock vaknade jag av en hemsk mardröm
att min mormor höll på att dö , min mamma & en av mina mostrar var totalt ointresserade,
jag däremot var rent förtvivlad & bara grät , var gråtfärdig när jag vaknade ,
för min mormor är en stor del i mitt liv & en av dom viktigaste människorna för mig .
Utan henne vet jag inte vad jag tagit mig till.
Sen väckte jag Sina som låg & snarka , mös lite & fick mina godmorgon pussar ;)
Varit ute med henne , käkat frukost & nu sitter man här med kaffe & tvn på .
Mår sisådär idag , väldigt ont i kroppen , förmodligen för jag legat konstigt .
Sen har jag en jävla huvudvärk som heter duga , lagom roligt.
Laddade ner två ljudböcker igår också , en till mig & en till Danne ,
jag har aldrig lyssnat på någon sådan eftersom jag ÄLSKAR att läsa ,
men så har jag inte just den boken , så jag får härda ut ;)


Nu ska jag iallfall bege mig upp till svärmor med Sina .
Dricka lite kaffe & tjöta , sen ska vi slänga ut lilla Bella på blocket ,
hon är ju väldigt special den hunden men ändå känns det lite sorgligt,
men hennes beteende handlar ju om att hon inte får den tiden hon behöver ,
eftersom det är en annorlunda situation nu , så då är det bäst för alla om hon får
komma till någon som kan ge henne all den tiden hon förtjänar.
Lilla Bella-bus , Sinas bästis ju :(

Jaja, nu ska jag springa iväg så vi hörs senare !









Postat av: Carro

Jag har frågestund i min blogg,så det är bara fråga på. vad ni vill :)

2008-08-13 @ 15:18:04
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?