Ibland är man duktig...

Nu har jag städat klart för idag , sovrummet som är kvar att dona med.
Men vi måste flytta runt & montera ner massa så det får bli när älsk är hemma,
så förmodligen i helgen blir det gjort.
Min kropp klarar ju inte av att bära runt en massa så jag försöker inte ens .
Skönt när det är nystädat & fint :)
Sitter & väntar på att mina kroketter ska bli klara, lite mat är aldrig fel i magen.
Behöver lägga mig en stund sen också, tröttheten kom som ett slag i huvudet
nu när jag satt mig ner & varvat ner.
Får se om det blir kaffetjöt hos sväris sen också .

Hörs senare !








Postat av: LAJSA.NET

Förberedelser :) .. Nej strunta i att konka på grejer. Jag minns att jag skulle flytta en fet byrå.. Fy fan! Hade ont i flera dagar sen :P

2008-08-07 @ 15:48:32
URL: http://lajsa.net

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?