Snart så

Jag har varken velat eller orkat göra något vettigt idag .
Har legat & myst med Sina i sängen & sovit i omgångar.
Krängt lite gott också såklart ;)
Ska snart börja på något som går att ha till middag , får väl se vad jag listar ut.
Sen tvättar jag ju också, hade jag glömt , smarta Alexandra i ett nötskal.
Blev bara en maskin så bråttom är det ju inte direkt.
Ängla har verkligen varit galen i magen hela dagen , det är underbart ,
för dom senaste dagarna har hon varit mindre igång , men inte helt stilla .
Så det har varit skönt att hon är som vanligt nu :)
Nej nu ska jag springa ner i tvättstugan & slänga in skiten i torktumlaren !








Postat av: Anonym

Nej, inte här hemma. Jag har letat men ej funnit något. Du jobbar inte längre, va?

2008-08-19 @ 17:31:13
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Mia

Tips på billiga barnvagns paket på www.annaaxel.se

2008-08-20 @ 09:16:23

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?