Snart så ..

Snart slutar Älsk , för att vara exakt ca 30 minuter.
Sen ska vi hämta David & Melanie sen vidare till sväris pojkvän.
Mår illa som bara den nu igen , tröttsamt vill jag lova.
Har tjötat med Sofia i telefon en stund också , alltid lika kul att prata med den virrpannan :)
Nu är jag lika uttråkad som innan igen , men suttit med Nemi länge & väl ,
hon njöt som bara den av att ligga hos mig sen ville hon gå på upptäcktsfärd i soffan.
Städat har jag gjort också , diskat & skurat golvet i köket.
Det fick räcka , sen höll värmen på att kväva mig .
Får väl städa om nätterna i fortsättningen , men ioförsej är det lika äckligt varmt då !
Sätta mannen i arbete helt enkelt.
Annars blir det nog inte mycket vi ska göra i helgen ,
ta det lugnt & bara mysa , bara vara med andra ord ;)








Postat av: LAACY

jaa, samma här. Min syns ju super svagt på min mage me .. =( så himla fint me den tycker jag .. hihi

2008-08-03 @ 02:48:52
URL: http://mami89.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?