Taekwondo morgon !

Jag hade planer på att sova vidare i morse när Älsk åkt till jobbet,men så ringde han & sa att det var taekwando på tv ,
Hanna Zajc från Malmö skulle upp i kvartsfinal , inget man kunde missa.
Hon är grym vill jag lova, har sett henne träna när man varit med på syskonens uppvisningar mm &
tjejen har talang , 7:e bäst i världen & bara 21 år !
Det ni ;)
Tyvärr gick det inget vidare men hon mötte världsmästaren så det slutade på 8-1 till kinesiskan.
Så nu är det brons att vinna för hennes del om jag förstod det rätt.
Men det blev en bra morgon för min del , se lite fight såhär dags är aldrig fel ;)

Igår skulle älsk byta däck på bilen , roligt nog passade inte två av dom .
Men det fick ju gå ändå , sen blev jag jävligt sällskapsjuk på kvällen ,
så när han somnat jävlades jag så han vakna igen , då hade jag kul !
Idag ska jag inte göra allt för mycket , ringa barnmorskan om att Danne också ska med
på föräldrarkursen , helt frivilligt till&med , inte helt fel det ju :)
Roligare om han är med kan jag tänka mig faktiskt .
Nej nu ska jag återgå till tkd tittandet !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?