Ultraljud & bebisköp.

Ja , imorse var man hos mamma lite innan 8 ,
älsk & jag käka frukost där & så , sen åkte han till jobbet
& vi åkte på tkd träning , lillasyrran & ett gäng hockeykillar.
Haha rätt kul att se faktiskt för dom var ju dock inte lika diciplinerade som syrran,
plus att dom orkade inte lika mycket ;)
Sen åkte vi till sjukhuset för läkarbesöket, fick vänta nästan 1 timma efter bokad tid
vilket gjorde mig enormt irriterad eftersom dom i receptionen inte kunde öppna käften
utan en sjuksköterska som kallade in andra sa till oss vilket jag uppskattade.
Väl inne hos läkaren så pratade vi lite , evigt tjatande om mina antidepressiva ,
JAG ÄTER INTE DOM & SKA INTE BÖRJA IGEN , nu åtminstone.
Men det är så varje gång , vad tror dom egentligen , hade jag inte mått tillräckligt bra & varit
stabil hade jag ju börjat äta dom ingen.
Fick även vanliga legrigan eftersom compen är utom räckhåll på flera veckor.
Enda skillanden är att vanliga legrigan inte innehåller uppiggande ämnen,
så tröttare blir man förmodligen men vad gör det , så länge jag slipper kräkas.
Hon tryckte lite på magen & gjorde ett snabbt ultraljud & allt såg bra ut.
Ängla låg med huvudet neråt , så det är nog därför det trycker på allt :P
Allt var som det skulle,  bra mängd fostervatten & moderkakan låg bra ,
den ligger på min vänstra sida av magen & tydligen kan det vara så att det är därför jag har så ont.
Jaja, så länge hon mår bra så är det skönt !
Skulle prova att äta max dosen panodil dagligen för att se om värken försvinner.
Sen blev det lite sänka & temp , allt ok .
En stor klump av oro släppte , så fick vi ju se Ängla också <3
Sen bar det av mot IKEA , morsan var nog värre än mig på att leta bebisgrejer,
blev iallfall spjällsäng,madrass,lakan,handukar,skötbordsmadrass,filt,nalle mm.
Käkade även där , lika gott som alltid ;)
Kika förbi Babyland också , där köpte morsan en haklapp det stod "En ängel" på om jag inte minns fel,
riktigt söt faktiskt , så amningsinlägg haha;)
En underbar dag tillsammans med mamma & lillsyrran fick man iallfall,
mina fötter är ömma som tusan & är trött som en gris.
Lär väl somna så fort jag kastat väck datorn.
Ska invänta telefonsamtalet som säger att svärmor har vaknat

så jag kan hämta hem mitt lilla odjur ;)










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?