Bara för att jag är uttråkad...

Vad heter ni? Alexandra & Daniel
Hur träffades ni? På krogen genom D´s kusin.
Hur länge har ni varit tillsammans? 1½ år snart , 26 maj - 07
Är ni förlovade? Ja , 1 år den 24 Dec.
Bor ni ihop? Ja
Har ni barn? Ja
Har båda körkort? Nej, bara Danne.
Kommer du ihåg er första kyss? Ja 
Vem sa "Jag älskar dig" först? Danne  
Vem är äldst? Danne
Vilka stjärntecken är ni? Skorpion och Vattenman 
Vem fyller först på året? Danne , februari.
Vem är längst? Danne
Vem sjunger bäst? Danne helt klart, jag är tondöv ;)
Håller ni i handen på stan? Ja , självklart.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej.
Vad har ni gemensamt? Massa.
Blev du kär i första ögonkastet? Ja !
Har ni någon speciell låt? Ah , ett par stycken.
Har ni stora framtidsplaner? Klart
Har ni gråtit i varandras armar? Ja
Har ni varit utomlands tillammans? Haha räknas Damnark?
Vilket är ert bästa minne? Många.
Vem lagar bäst mat? Jag
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Rätt olika .
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nja, 4 mil.
Blir du lätt svartsjuk? Nja inte direkt.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Både och.
Brukar nån av er prata i sömnen? Jag gör , han snarkar mest;)









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?