Godmorgon !

Igår blev det storhandla på Citygross , folk till en förbannelse på familia för Kevin,Alice & Robin från
Idol var där , snacka om att folk var galna :P
Efter det blev det hem , ut med Sina & så vidare till Väla & sen till Johan & Carro.
När vi kom hem stupa vi i sängen .
Natten har gått bra , lillan åt sista gången vid halv 11-11 tiden , men inte mycket,
sen vakna hon & ville ha mat kl. 6 i morse.
Men jag har vaknat ett par gånger för hennes hemska hosta , låter som hon ska kvävas vissa gånger.
Obehagligt som bara den .
Näsan är jättesnorig , undrar hur länge detta ska hålla i sig.

Gick upp kl. 9 , när jag var sugen på att ha sovmorgon ville Ängla något annat.
Så det var bara att stiga upp, precis ätit frukost & om 2 timmar kommer min pappa & hämtar oss.
Ska fira lillejulafton hos dom så.
Får försöka hitta hundburen så Sina inte sitter & kör bilen tillslut,
hon hatar att åka bil & ska helst vara i framrutan eller i knäet på den som kör.
& i deras bil kommer hon fram från bagageutrymmet , hon kör bergsklättring över sätena .
Får hoppas far min inte får känna av allergin för starkt idag .
Men eftersom vi ska vara borta ett par timmar så är det ohumant att låta henne vara hemma så pass.
6 timmar är absolut max , det gjorde hon när vi jobbade men inte mer än så .
& idag blir det kanske 8 timmar vi är borta så nej, då får hon hacka på & bli bortskämd.

Ängla sitter i babysittern & sparkar loss .
Nöjd & glad är hon iallfall , så får mamma blogga lite ;)
Ska snart fixa i ordning oss & dona lite.
Städa ikväll ska jag iallfall göra , inte hunnit något nu när hon är sjuk , hon vill helst
ligga i famnen annars är hon gnällig som tusan.
Bärselen är inget hon heller ha velat sitta i så träningsvärk i armarna har man allt.
Får se om vi öppnar lite paket ikväll också ,hon har ju fått en hel del av mormor & morfar.

Nej nu var det inte kul att sitta där så jag får ta henne :)









Postat av: Lajsa.net

Åh! Vi ska dit idag.. Jag pallar ärligt talat inte.. Men måste fylla på här hemma!!

2008-12-23 @ 13:18:38
URL: http://lajsa.net

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?