Härlig jul..

Blev en härlig julafton trots att jag inte hade den minsta julkänslan.
Ätit gott & fått massa roliga paket till oss & barnen.
Ängla fick en hel del om man säger som så , haha bortskämd av mormor & morfar.
Tomten var klockren & asrolig , ska se om det blev något bra videoklipp av honom så ska jag lägga upp
det någon dag.
Nu är älsk & lämnar Linn , David & Melanie.
Sen blir det rätt ner i sängen , han börjar jobba redan kl. 7 imorgon .
& jag är övertrött & Ängla likaså .
Men hon var iallfall vaken när tomten kom men hade annat kul att titta på under tiden,
likadant när vi öppnade hennes julklappar då tittade hon på sin ena farbror istället;)

Nu ska jag dona lite , så det blir bilder & lite mer tjöt imorgon !
Hoppas alla haft en underbar jul !








Postat av: carro

Ja men det är mycket bättre tycker jag =) Man får ju julklappar så det räcker ändå...

2008-12-25 @ 13:15:44
URL: http://nindo.blogg.se/
Postat av: Lisa

SÅ kul att träffa dig :D du var så himla fin! Hade så mycket att säga men allt bara blåste bort när jag såg er, kom i sån extas, blev så glad :D grattis till giftermål och allt ännu en gång! Danne måste tyckt att jag var tokig ^^



<3 <3

2008-12-28 @ 01:01:30
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Lajsa.net

Fy fan alltså :( .. Det är verkligen inte roligt! Kan verkligen leva mig in i er situation grååååt .. Jag är själv väääldigt orolig på vad som händer sen.. tre hundar & en kid.. Vi ska försöka lösa det.. Men det går inte in i huvudet att det kan gå.. Hoppas att vi inte behöver omplacera några av våra... Men.. ja jag vet inte.. :(

2009-01-05 @ 15:56:18
URL: http://lajsa.net

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?