Idol & mys.

Kevin är ju självklar vinnare enligt mig.
Alice har blivit enormt tråkig att lyssna på.
Men det ser man ju nästa vecka.

Nu har jag satt mannen i arbete, skala morötter.
Här ska dippas ;)
Ängla ligger på armen & somnar väl strax.
Har precis byt blöja & slängt på pyjamasen.
Hoppas på en natt utan att man behöver vakna ;)

Nu ska jag kika vidare...









Postat av: Lajsa.net

Jag tror Kevin vinner =)

2008-12-07 @ 08:34:55
URL: http://lajsa.net
Postat av: Alexandra

har Ängla sovit en hell natt ännu?

Tindrah ar inte gjort det men hon har börjat sova längre nu. Innan vaknade hon va 3 timme nu är det fler timmar iaf vilket är skönt :D

2008-12-07 @ 09:31:18
URL: http://tindraminflicka.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?