Nu blir det en ordentligt uppdatering.

De senaste dagarna har vi haft tusen grejer för oss,
käkat hos älsk´s mormor , varit hos mina föräldrar, hos Nicklas & Sandra.
Johan & Carro har varit här & så ...
Även sprungit på rean , hittade inte mycket till Ängla, trist !
Igår var vi på ikea & köpte ny hatthylla & skohylla.
Så någon tid för datorn har man inte direkt haft , men ja , det är rätt skönt att hoppa den ibland.

Idag var vi på BVC , hon väger 4940 gr & är 57,5 cm lång.
Sen blev det hem en kort stund .
Ut igen & träffa två andra mammor , båda med töser , en på snart 5 månader & den andra var lite mer än 1 år.
Vi fikade & sen gick vi en runda.
Var jättekul så det blir fler gånger :)
När vi kom hem var det bara hämta Sina & gå en promenad med henne.
Så vi har varit ute i stort sett hela dagen .

Nu har jag & Ängla bara myst & så .
Hon ler som en tok hela tiden haha , så härligt.
Sen har hon blivit enormt stabil i nacken , märkte jag precis :P
Innan har det varit sisådär , mest när hon velat men nu så går det ju nästan perfekt med huvudet .

Iallfall lagt ner amningen helt nu , ingen mjölk i boobsen & Ängla vill inte ha brösten heller
så det är skönt att det gått smärtfritt för hennes del .
Jag har även vant mig helt vid tanken & tycker inte det är jobbigt alls längre.
Fick till & med värsta sovmorgonen igår , fram till kl.11 , för älsk kan ju ta henne nu & mata henne !


Nu är snoris rent uttråkad & vill ha morsans uppmärksamhet ,
så nu får jag avrunda detta inlägget, lär bli fler senare.








Postat av: beetty

välkommen tillbaka kan man väl säga ; )

2008-12-30 @ 12:23:19
URL: http://freshing.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?