Nu går klockan för sakta.

Hela dagen har flugit förbi tycker jag & nu börjar det gå lite väl sakta.
Just bara för älsk slutar 18.00 så känns det så trögt nu några timmar innan han kommer hem.
Vi har inte gjort något speciellt idag , varit ute & gått med Sina , hon blir helt slut
efter våra promenader , tror det beror på att hon försöker dra & istället
får hon dra vagnen nästintill , men det är ju bra träning det med haha.
Skönt när man kommer hem & ser att hon är utmattad, för då gör ju turerna något gott.
Hade varit lite jobbigt om hon vara helt vild när vi kommit hem också.
Börjar bli väldigt jobbigt med grannarna som ställer TVÅ barnvagnar precis innanför porten,
kommer ju knappt ut eller någoting , ännu mindre ner i trappan mot källaren
om man skulle behöva gå ner dit med något i händerna.
Förstår inte problemet med att ta upp vagnen istället eller ställa det i garaget dom har.
Kan jag släpa upp en kombivagn kan dom nog ta upp sina två sulkyvagnar för samma trappa.
Blir så trött på denna respektlöshet !

Ängla har precit fått mat & håller på att somna , idag har hon varit lugn hela dagen :)
Jag fick i mig lite mat precis innan , nudlar så nu känns det som magen ska sprängas .
Får se vad man hittar på till middag , sen blir det ut & gå allihopa.
Nu börjar mina höfter göra mindre ont så nu ska man väl börja försöka gå lite mer &
se om äckelkilona vill bort .
Sen blir det troligen gymmet , men vi får se .
Kan fan inte se ut såhär ...








Postat av: Lisa

Härligt :) Gief mobilnummer!

2008-12-10 @ 16:56:31
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?