Påklädd & av med det igen..

Fick ett sms från pappa , strax framme .
Började klä på Ängla & satte henne i barnstolen & var på väg ut ur dörren.
Ringde & fråga var han var innan jag gick ut tack & lov,
för då hade han lyckats köra fel istället ..
Så det var bara att knäppa upp allt igen & sätta sig & vänta lite till.

Jaja , ska se om han skymtas någonstans .
Uttråkad & hungrig så nu vill jag hem till morsan & kränga lite gott.
Sen håller jag tummarna för att älsk får sluta tidigare idag !

Just fan , nu höll jag på att glömma julklapparna !
Smart !










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?