Russian Roulette is not the same without a gun

Ojoj , jag är riktigt på krigstigen förtillfället & hade kunnat ha ihjäl min andra hälft.
Mina planer gick åt helvete rent ut sagt & alla med extrema pms problem vad det ger för effekt på humöret.
Jag kan bli så trött på sånt här , har man planerat något ska det väl åtminstone hållas en jävla gång?
Annars spelar det mig ingen roll , i vanliga fall , men just nu kokar jag.
Slutar man kl. 6 så kanske man får tänka längre än näsan går på en ,
för att hinna hem , äta, handla på olika ställen & städa innan klockan blir för mycket är rätt svårt.
Orkar inte med att stressa därför jag blir hysterisk nästintill.
Jag är rätt känsligt just nu , därav den rejäla reaktionen .
Haha , men det är ingen nyhet för mannen min så han får ta det ,
man ska inte tro man kommer undan ostraffat ;)

Tur att min lilla sötunge är go & glad kexchoklad.
Då blir man glad igen lika snabbt som man blev arg.
Ska strax låta henne ligga lite bar om baken , hon älskar det.
Så får hon ligga sprattlandes under babygymmet :)

Så resten av dagen får vi se hur det blir , troligen blir det bara städa .
Har tappar lusten för något annat...









Postat av: Lajsa.net

Haha, känner igen det där :P

2008-12-30 @ 17:33:45
URL: http://lajsa.net

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?