Vad ska man göra ?

Jag börjar bli rätt trött på att inte ha något aptit , kan inte
ens bestämma vad man ska göra till middag eftersom att låter äckligt.
Ioförsig har vi inte lagat mat hemma på tjugo år nu känns det som,
bekvämma & oekonomiska ? Lite åt det hållet just nu .
Men idag ska jag nog ställa mig vid spisen & göra mat.
Vad är en hel annan fråga , några förslag?
Jaja , snoris sover än , svågern( eller en av dom haha) ringde & tjöta lite , alltid trevligt.
Man får sig ett par goa skratt när man pratar med honom eftersom det alltid är
något roligt man hör från han.

Nu slutar mig kära sambo också , härligt :)
Ska dra med honom ut , tänkte ta en promenad ner till Apoteket , behöver
lite mer kräm till boobsen , vill ju inte riskera fler sår .
Sen ska vi faktiskt bara vara hemma , vad vi bestämt .
Helgerna brukar alltid vara något vi ska göra , åka runt överallt & ingenstans.
Men denna ska vi faktiskt ägna till att ha det lugnt & skönt hemma.
Sådana behövs ju också !








Postat av: LAACY

jaa, de är ju så olika vad alla säger tycker jag, först ska man aktivera sig och gå i trappor och ta långa promenader så förlossningen ska starta, andra säger att man bara ska viiiiiila .. själv har jag foglossning så de blir inte av att gå i trappor m.m. men inatt fick jag förvärkar eller sammandragningar. Vet inte skillnaden men jag hoppas verkligen att de är på g nu =)

2008-12-05 @ 19:09:37
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: Lisa

Aleex, ska vi ses till veckan? Jag kan ta med massa snabba och supergoda matrecept ;) you will love it! :)



<3 sen kan jag hjälpa dig med Sina in i trappuppgången, haha

2008-12-05 @ 21:06:31
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: jessica

Tyvärr, är det nog rätt vanligt att aptiten försvinner så där lite efter man fött barn, inte i alla fall men för vissa. Jag kommer ihåg att det var så för mig också när jag fått nellie. var flera gånger jag till och med stod och laga mat alldeldes illamående sen när det var klart kunde jag inte äta det. Det är jobbigt. och man vet inte vad man ska göra. men det kommer tillbaka igen efter en tid. Försök bara dricka mycke vatten. Ammningen gör en rätt uttårkad. så drick vatten är mitt tips iaf. även om jag inte har något tips mot aptiten.

2008-12-05 @ 22:38:02
URL: http://nellienilo.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?