Vår lördag.

Ska väl försöka klämma ihop lite om vår dag.
Började med lite missförstånd så svärfar kunde inte vara med vid vigslen,
han stod i HBG & vi i Åstorp , men så blir det ibland.
Kl.11 började det , var över på några minuter eftersom det var borligt ;)
När vi skulle ut hade min kära mor packat ungarna med ris & ja det var vi inte beredda på haha.
Åkte hem & packa det sista , stressade rätt bra ,
lämnade Linn & åkte till svärfar & sa hej , sen blev det vidare till mina föräldrar.
Åt god mat & så hade dom fixat bröllopstårta till oss , jättefin :)
Jag pussa på lillan så mycket det bara gick för jag visste hur mycket jag skulle sakna min lilla snoris .
Fick skjuts in till Wallmans så vi var där till halv 7 , vi fick ju det i present av svärfar,mina föräldrar & min mormor.
4 rätters & show , maten var sisådär , god soppa var det iallfall .
För första gången på nästan ett år satt jag & drack cider , blev dock förvånad över att jag inte kände av något då.
Dom som uppträdde kom ut med kamera & så , dom skulle gratulera de som hade födelsedag,gift sig mm .
Tro fan att dom kommer fram till oss , grattis till Alexandra & Daniel Onttonen. nygifta & nyblivna föräldrar , lite röd i huvudet blev jag nog, alla applåderar ju & ser mig på en stor duk medans Danne hade tur som hade ryggen emot :P
Vid 23 var det slut & då traska vi bort till Crom eftersom vi träffades där , tog en efterlängtad redbull vodka ,
sen blev det ju lite mer & dansa lite trots jag sagt att jag inte skulle eftersom jag inte är så bekväm i tjockiskroppen.
Träffa lite folk & så , trevligt.
Blev rätt kalas om man säger som så , det slog på rätt bra tillslut på gott & ont,
blir inget mer festande på ett bra tag för jävlar i det vad kasst jag mådde sen .
Var hemma hos mina föräldrar vid halv 3 så det blev rätt tidigt ändå .

Väcktes kl.10 av att älsk kom med Ängla , mys <3
Sen flöt dagen bara förbi , i seghet & trötthet.
Ängla hade sovit hela tiden , förutom kl. 4 på natten då hade hon & mormor lekt & skrattar lite:P

Vi hade en underbar dag & kväll , det är något vi kommer minnas.
Lyckan är obeskrivlig.








Postat av: Lisa

Vad mysigt :) grattis igen! <3

2008-12-22 @ 18:37:05
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?