Apigt blodsocker eller spökande järnvärde.

Mitt blodsocker är rätt lågt , vilket känns i kroppen.
Är helt yr & matt, låg på 4.2 efter att ha ätit , men nu har det gått upp till 4.7 iallfall
så det är ju väl .
Hatar att bli sådär äckligt yr & dan , hur kul är det?
Men fick ett bra råd av en , kan ju vara järnvärdet som spökar,
min barnmorska har ju bara tagit det en gång , i v. 10 ?
Så det kanske är dags att kolla upp det när jag ska dit nästa gång.

En timma kvar tills jobbet , känns superkul när man är halv vimsig i skallen,
men man får ju bita ihop & göra lite nytta.
Hoppas det kan gå hyfsat lugnt till idag , så man slipper ont som fan efter.
Jag är mästare på att klaga  , i know.
Men jag gillar inte att vara gravid , absolut inte.
Först nu när hon börjat sparka jag faktiskt kan se lite kul i det hela,
men alla kan inte älska att vara gravid så är det ju bara.








Postat av: Natta

Kan mycket väl vara järnet. Min barnmorska kollade det varje gång jag var där för jag svimmade ju å hade mig. Inte vart jag mindre yr när jag käkade järntabletter heller, man behöver så mycket järn att det inte är sant.

2008-07-10 @ 18:48:11
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?