Att man orkar...& festival.

Seriöst , svarsjuka, rädsla att förlora någon handlade knappast mitt föregående inlägg
om , utan hur somliga vänner beter sig & irritationen att skylla allt på andra.
Jag blandar inte in andra utan hon själv gör men sen vet man ju hur andra tar det.
Nejdå , jag klarar mig bra utan sånt skit , har viktigare saker för mig i mitt liv
än dalta & försöka , vissa vänner vet man var man har dom , det är huvudsaken.


Igår var vi nere med Linn & Melanie, gå med barnvagn var rena hevletet,
tillslut blev jag likadan som de andra & körde på & hade mig ;)
Stack ifrån när alla fylledrägg kom fram , då är det inte särsklit barnvänligt .
Båda töserna somnade gott & snabbt :)
Idag har vi varit iväg hela dagen , lämnat Melanie,
varit hos min mormor&morfar , sen hos mina föräldrar.
En runda till Maxi blev det också.
Städat & haft oss en del , vilket skit i denna värmen egentligen.
Nu är det bara mys som gäller resten av kvällen .
Lyckligt lottad med en sån underbar familj , sånt slår en emellanåt ju .
Eventuellt kommer Johan & Carro förbi en sväng igen sen.
Jaja, tycker iallfall systeryster kan bli frisk NU , så jag slipper dö av saknad !








Postat av: Natta

Det är därför man går på stan vid tio tiden ;) bara pensionärer och barnvagnar xD

2008-07-26 @ 21:39:36
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?