Dags för lite mat ?

Jag har lyckats äta lite kräm idag bara , ingen aptit men nu så börjar jag bli lite hungrig,
lagom tills Älsk kommer hem :)
Han slutar ju nu så jag ska nog ta & börja på lite mat .
Sen ska jag ringa upp till förlossningen & höra vad jag ska göra .
Säger dom att jag inte behöver oroa mig så ska jag tacka dom i huvudet
över att dom gett mig nojjan jag varit utan innan .
Aldrig lätt att beskriva hur det känns heller, det gör ont ?
Jaja, sen ska jag upp till svärmor & hämta smöret jag handlade igår
men la i hennes kyl , smarthead eller?
Kan även berätta att Nemi lever än, hon ger sig helt enkelt inte.
Men hon verkar nästan piggare idag ?!!
Sina däremot är rent slut av någon andledning, hon bara sover & tycker det är varmt:P








Postat av: LAACY

aaa, de funkade jättebra och hon var verkligen superduktig! Lämnade henne typ 10 minuter 3 gånger under förmiddagen och jag tror inte ens hon flyttade sig från platsen vi lämnade henne från. Hon satt bara där och väntade superglad och hon gnydde ingenting. Imorgon ska vi prova gå och handla iaf och e hur hon klarar de.

Maya har också kissat på golvet när jag varit tvugnen att stänga in henne på rummet nån gång. Fast de bara varit i typ 2 minuter eller så, tror de är tnåt trotsigt eller så ..



aa, min mamma håller jsut nu på att lfytta in, de är ju hennes lägenhet såå ... =/ vi ha rju fått bo här fram tills september då vi får våran egna lägenhet ..

2008-07-30 @ 18:53:11
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: carro

Ingen aning, jag tycker hon verkar lite mysko hon jag pratade med...

Sålänge jag inte har dödsont kan jag vänta på en vanlig läkartid också så, det ordnar nog sig :)

2008-07-30 @ 20:02:05
URL: http://medbebisimagen.blogg.se/
Postat av: carro

okej, ja man blir lite förvånad på folk ibland... Vad ringde du dom för? om man får vara nyfiken^^

2008-07-30 @ 20:06:12
URL: http://medbebisimagen.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?