Dålig uppdatering.

Jag har haft annat för mig & lite av bloggtorka,
helt enkelt inte haft någon större lust.
Får väl se om jag kan klämma in ett ikväll,
för imorgon bloggast det förmodligen inte på hela dagen
eftersom jag ska inta stranden med morsan & syskonen.
Försöka få lite bränna på benen hade ju varit något .
Men lär väl få panik i värmen , jag kokar verkligen.
Sina blir iallfall hemma, känns dumt att ta med henne när det inte är skugga för fem öre.
Så hon blir hos sin farmor , dvs svärmor !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?