En fredagsmorgon ...

Godmorgon !
Steg upp kl. 8 idag , tog med Sina upp till fotbollsplanen,
enda gången på dygnet det är ledigt så hon fick springa av sig.
Hon njöt som sjutton iallfall :)
Nu sitter jag & avnjuter kaffet , tyckte det smaka lite annorlunda men jag kom på varför,
glömt sockret haha .
Ska äta frukost & sen ringa jobbet eftersom jag skulle jobba helgen men
det kan jag ju glömma lika fort, hade hoppats på att det skulle gå ,
men det är en pina att gå ut med hunden så hon får en kissrunda ,
hur ska man då kunna springa runt & lyfta människor?
Nej , jag får sätta mig & lillan i första hand nu.
Är även rätt slö än så ja , efter Måndag får vi se hur det blir.
På Måndag kommer även Sofia hem , hon skulle ju egentligen
vara i Barcelona tom November men det blev ändrade planer ,
inget jag klagar på för jag saknar henne som en tok ju !

Idag är det ju Fredag , vilket innebär att det kommer en låda frukt med Älsk hem idag.
HAHA , det är rätt nice , får lite allt möjlig frukt & grönsaker.
Men idag skulle han plocka innan lunchen för då är allt kvar ju .
Nej nu ska jag äta & sen ringa.









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?