En liten ...

uppdatering får jag ju göra.
Kom hem för ett tag sedan , var på Väla & åt med svåger + flickvän ,
sen åkte vi ner till hamnen & käkade glass , satt & snacka .
Mycket trevlig Söndags eftermiddag faktiskt.


Nu ska vi bara ta det lugnt här hemma , jag ska ev tatuera Danne ,
vi får se om jag orkar , ont överallt som vanligt .
Snart hamnar jag väl pall i sängen & orörbar i 4 månader:P
Igår gick jag in i v. 23 .
Tycker tiden kan skynda på lite , så detta snart får ett slut,
snusa bebis istället för att känna mig som en stor flodhäst.
Men samtidigt ska jag nog vara glad att det växer,
så det inte kommer bara sådär en mage & hundra bristningar
pga huden inte hänger med , sen om de kommer för hormonerna får de ju göra det.
Men förhoppningsvis slipper jag dom på magen.

Jaja , bjuder på en bild .








Postat av: LAJSA.NET

HALLELUJA MOMENT!!! BIIILDER!! Wuhuu! Gud vad magen växt.. Var ju längesen man såg den :) .. Jättefin är den!!

2008-07-06 @ 18:03:02
URL: http://lajsa.net
Postat av: frida

Hej.

Härligt med en mag bild :)

vad söt du va i den, passade utmärkt.

lycka till.

kramar

2008-07-06 @ 18:55:18
URL: http://fridalundquist.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?