En sparkande bebis ...

Uh , kan tjata i evigheter om hur underbart det är när hon sparkar runt där inne,
nu guppar magen som bara den för hon busar därinne,
Linn fick känna lite sparkar hon med, sen ville inte Ängla mer,
men nu har hon börjar igen.
Ska strax börja på maten , tänkte bara skriva lite här först,
blir kött,pommes, sås & sallad på deras begäran.
Känner mig jätte yr & konstig , irriterande.
Jag håller hårt vid att Gud hatar mig något fruktansvärt,
för jag har verkligen alla hemska krämpor man kan uppleva,
så känns det iallfall.



Längtar tills mamma & c/o kommer hem från Italen ,
saknar dom riktigt mycket konstigt nog .
Men får väl ringa & tjöta lite med dom istället .
Det är ju först 1-2 veckor innan dom kommer hem igen .








Postat av: Emelie

Åå vad spännande:)

Lycka till:D

Kram

2008-07-12 @ 18:23:32
URL: http://cyreus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gief me a baby :D När ska ni gifta er btw?

2008-07-13 @ 01:23:13
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?