Filmtittande & galen hamster.

Precis sett på filmen "Juno" , den var helt okej faktiskt,
dock är jag överdrivet känslig nu pga omständigheterna & börja
lipa i slutet , hallå ja.
Sen har jag studerat hamstern Gudrun , hon är antingen självmordsbenägen eller bara dum,
har en voljärbur till dom , Gudrun klättrar upp där Nemi ligger ,
men när hon ska ner så slänger hon sig bara , klättra gör hon absolut inte.
Så emellan åt ser man en flygande hamster i ögonvrån , sen springer hon vidare.
Hamstrar vad jag vet brukar inte vara några klättrare , men hon lever
nog mer uppe i luften än på botten av buren .
Kan även tala om att jag trodde hon hade slagit sönder läppen i morse, men
det var mat hon hade , jag var ju snabb & se efter.

Blir inget jobb för min del i helgen , försöker få tag på dom så jag kan meddela
att jag inte kommer , har inte ro i kroppen för det, just nu kommer
det i vågor då jag börjar lipa bara sådär.









Postat av: LAJSA.NET

Uh.. jag grät som fan jag med :P

2008-07-04 @ 20:59:17
URL: http://lajsa.net
Postat av: Anonym

Juno är jättebra :)

2008-07-05 @ 23:25:47
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?