God morgon !

Idag fick jag faktiskt lite extra sovmorgon , gick upp halv 10 ;)
Så jag har varit ute med Sina , ätit lite frukost & dricker kaffe.
Idag skiner solen , det är väl härligt som bara den  !
Sitter & väntar på att posten ska dimpa ner,
se om det kommer något från fk ang. föräldrarpenningen , snart 6 veckor sedan
jag skickade in mitt moderskapsintyg .
Och börjar fk strula måste jag börja ta ut mammadagar redan i september .
Sen ska vi se hur roliga dom är ang. sjukskrivningen ,
men tack & lov för jag får lön månaden efter för det jag jobbat ,
så det inte strular helt & hållet.
Jaja , det löser sig alltid på ett eller annat vis .
Ger det en vecka till sen får jag ringa dom .
Mamma ringde också & tjöta lite, men hon skulle ringa upp igen..


Imorgon blir det Helsingborgs festivalen , men vi åker in lite senare för vi ska möta upp Linn
kl. 20.00 , så ska Melanie också vara hos oss till lördag.
Hon är söt den ungen , igår när svärmor & Älsk pratade med henne
skulle hon absolut sova hos oss , hos sin Danne helt enkelt haha.
Sen har hon tydligen börjat säga , "Full fart" med två tummar upp
eftersom David gör det ( Björn Gustavsson imitation ) .
Han sa även att han skulle ju lära vår tös en massa skit ,
eftersom han ska vara hennes gudfar , det får nog diskuteras lite vad hon ska lära sig.
Jaja , annars får vi se vad som händer i helgen , blir nog en sväng
till mamma & c/o så barnen får träffas & leka, dom har ju inte setts på flera veckor.
En runda till mormor & morfar blir det antagligen också så vi får träffa deras vovve.
Då får Sina hacka på så dom får träffas , hunden dom köpt är van vid 15 st hundar,
så det ska nog inte vara några problem .
Nej nu ska jag kika vidare .









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?