God morgon !

Nja, god & god kl. 6 på morgonen vet jag inte
hade ju hellre sovit vidare med älsk & Sina.
Dom jävlarna ligger & snarkar i kapp , åtminstone i 2 timmar till.
Jaja, hunnit trycka i mig frukost , läsa bloggar (dom få som uppdaterats sen jag la mig igår)
Om ca 45 minuter ska jag traska iväg till jobbet,
har även kommit underfunn med att det tar nästan 15 min att gå en sträcka
som tog mig 5 minuter innan för höfterna börjar värka redan efter 200 m ,
sen blir jag ju anfådd som en gris för ingenting för allt tryck på lungorna.
Hehe idag är det även det bästa "Fredags fikan" på jobbet,
oftast är det så på fredagar , om det inte är för lite folk i terapin som det heter,
frallor m.m är det det äts på frukosten istället för vanliga tråk mackor.
Slutar som tidigare nämn kl. 13.
Lär väl slänga mig i sängen rätt snabbt för lite power nap ,
men det beror lite på hur det går på jobbet,
fasar för en dag som innebär jobba röven av sig .
Varför behöver jag inte gå in på .
Nej nu ska jag sluta & börja fixa till mig .

Hörs senare !








Postat av: Natta

Haha nej jag gör ju inte det men jag är nog mest glad över att slippa det där jävliga jobbet ;) Tjejen jag blev vän med har också fått sparken. Udda jobb. Dom verkar avskeda en person i veckan ;) Skit jobb är allt jag säger!

2008-07-11 @ 12:20:23
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?