Godmorgon!

Klockan ringde som vanligt på en arbetsdag kl.05.00
Steg ur sängen runt 20 över.
Har precis ätit frukost & letat rätt på arbetströjan som låg framför ögonen på mig,
men vid denna tiden är man inte sådär jätte vaken .
Om ca en timma ska jag gå så jag är där lagom till 7.
Egentligen skulle jag ju inte jobba idag , men blev byte med en på jobbet
som skulle iväg på ul .. men vad spelar det för roll att jobba idag eller imorgon.
Får 2 dagar ledig istället för 1 inför helgen ju :)

Igår kom älsk hem redan vid halv 12, dom har det bra.
Är dom klara innan 01 får dom sticka hem m. betalt.

Hjärnkontoret har absolut inte vaknat än så jag vet inte vad jag ska skriva.
Ska nog återgå till tv tittande istället:P








Postat av: Josiee

Godmorgon:)

2008-07-02 @ 06:10:39
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Josiee

Godmorgon:)

2008-07-02 @ 06:10:39
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?