Godmorgon !

Vaknade redan vid 8 tiden , kl 8:40 ringde någon idiot,
sen var det kört att somna om just då.
Sen ringde mamma från Tyskland, dom påpörjade sin resa igår morse mot Italien :)
Hon hade inte fått mycket sömn inatt , men det kändes lite bättre idag ,
vi försöker tänka på det bra .
Snacka lite om begravningen mm .

Lyckades somna om efter mycket om & men ,
vaknade av att Sina börja kräla sig upp i sängen, slicka mina fötter & ha sig.
Jaja, nu är jag uppe iallfall , precis ätit lite frukost & dricker kaffe.
Älsk ligger fortfarande & sover , får väl väcka han snart eftersom han ska till jobbet
igen kl. 15.00 redan.
Jag ska däremot försöka städa om orken tillåter , kroppen lär sätta sig emot
men det får jag helt enkelt ignorera.
Sen blir det nog inte mycket mer, lägga mig tidigt för imorgon är det upp kl.5 som gäller .

Hörs senare !










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?