Godmorgon !

Jaha, steg upp halv 8 för att pissa i röret för urinodling ,
älsk skulle slänga av det på vägen till jobb.
Sen blev det ut med Sina & käka frukost.
Nu sitter jag här med Nemi som ligger i linnet , mellan brösten
som hon alltid gjorde som bebis.
Sämre har hon blivit med andningen & kroppstemepraturen gått ner ,
det är ju tecken på att det börjar gå nedför.
Väldigt jobbigt att se men samtidigt så hoppas jag hon försvinner snart,
för hennes egna bästa !
Usch...
Igår när vi duscha var det en megastor mal i badrummet,
trött som jag var började jag lipa för Älsk sagt att han dödat den ,
men i själva verket hade han smällt den men inte kollat om han fick den ?!
Jaja, lite skäll,skratt & tårar så var det ur världen & mal-jävlen var död.

Idag ska jag nog städa lite kanske?
Annars blir det bara ta det lugnt , ont som tusan har jag överallt
& bara det är en påfrestande sak i sig.
Vi får se vad dagen har att erbjuda, sväris kan jag inte våldgästa
eftersom hon är hos sin käraste ;)









Postat av: LAJSA.NET

Fy fan! Vi hade fullt med malar i köket i Landskorna.. Gjörloffsgatan.. Vi ringde och anmälde det hundra gånger. Inget hände.. så vi flyttade.. Malar som sprang längst skärbrädan, i lådorna, köksbänken.. Vi laga aldrig mat där. :(



Vi spana in en lägenhet i Klippan.. Treklövern.. en 4.. Verka nice.. Körde dit och kolla lite utanför.. Hoppades på hiss.. men icke.. 3e våningen.. Men det var inte det som skrämde oss.. Utan grannen på andra sidan hade en sjukt aggressiv rottweiler som dom hade noll kontroll över. Han var ute efter våra hundar kort sagt!! Den skällde och rykte och drog.. trodde kopplet skulle slita sig.. Det var liksom itne som en vanlig hund som skäller och sliter utan den var nått grymt aggressiv och skulle äta upp typ! Fy fan!!! :(

2008-07-31 @ 13:04:56
URL: http://lajsa.net
Postat av: carro

Haha, vem är Nemi?

Det ska våran dotter heta :) Eller, det heter hon!

2008-07-31 @ 20:00:16
URL: http://medbebisimagen.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?