Hej igen !

Nu har jag sovit ett par timmar , värmen börjar lägga sig vilket är toppen !
Älsk jobbar över idag , trååk , men han kommer väl snart får vi hoppas.
Nemi kämpar på , men det börjar närma sig för hon är inte alls lika panikslagen som innan
när hon inte kunde andas , utan mer lugn & så.
Hon ligger här i mitt knä , eftersom hon sitter högst upp i buren & skulle det hända
något trillar hon rakt ner vilket inte är lika trevligt.
Sina ligger bara & sover , sen har hon nog gått ner i vikt , eller
det syns att hon har men hon äter så himmla dåligt i denna värmen & man kan ju
inte direkt tvångsmata henne .
Några tips hur man ska göra för att hon ska äta , funderat på att hälla
bujlongvatten över , det har fungerat innan så det är väl lättast att börja där.
Lite smått irriterad över människor som inte kan respektera att man INTE vill
vara med på kort tillsammans med dom på olika communitys, varför
inte bara vara så pass normal i skallen att ta bort dom när den andra ber snällt ?
Sen är det ju lite fult att vi inte ens är vänner & ändå envisas det om att
behålla bilder på både mig & Sofia som inte har med människan att göra numera.
Sofia har ju inte velat veta av henne på år & dar förfan .
Nej , ska inte hetsa upp mig men kan bli lite fundersam över hjärnverksamheten
där när man inte kan visa folk den minsta respekten !
Börjar bli hungrig också, bara ätit frukost idag ju , även jag blir usel på att
äta & dricka när det är såhär varmt.
Återigen tackar jag för fläkten :)








Postat av: DOGGZEN [lajsa.net]

sv; Visst är hoon!!!! :D

2008-07-29 @ 19:30:18
URL: http://doggzen.lajsa.net

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?