Helvete säger jag bara.

Jag har verkligen inte tur för en sekund ,
när Älsk åkte till apoteket fanns det inga kvar !!!!!!!!
Dom la undan en i Åstorp , men det hjälper inte mycket
eftersom jag inte kan gå ner själv för jag spyr stup i kvarten ,
får se hur det löser sig , just nu är jag rent gråtfärdig.
Orkar inte kräkas mer, orkar inte må såhär , det är liv !
Jag fattar inte varför jag ska ha sådan otur i detta , kan inget bara gå smärtfritt till?
Sen på råga till allt så skäller jag ut Danne för han vill sticka från jobbet
tidigare för att hinna hämta burkjävlen eftersom han inte vill att jag ska
behöva ha det såhär , han vill ju göra det bra för mig , men jag blev ju nartuligtvis
förbannad för jag tycker att han ska vara på jobbet istället så får jag spy då ,
men jag  vet ju att han vill mig väl & inget annat, men jag är väl lite känslig just nu .

Bakade min kaka, tog en tugga & så var det kört ,
så jag har fått i mig en morot idag som fått stanna ( än så länge )
Kollade på StepUp2 , superbra film , ni som inte sett den , gör det ,
tänk om man var så grym på dansgolvet , det hade varit något ;)
Nej ska nog se ettan nu också , fördriva tiden ,
eller så lägger jag mig istället , orkar inte med detta illamåendet !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?