Ibland är man bortskämd !

Jag har saknat min käraste hela dagen ,
sådär överdrivet mycket om man säger som så .
Rätt kul att man kan sakna någon man träffar så mycket ändå?
Ska sätta mannen i arbete sen också , med dom nya massage grejerna,
men det har han redan erbjudit sig .
Jag är rätt bortskämd med massage , varje kväll får jag en dos av det.
Oftast brukar jag ju somna av det också haha.


Är rätt uttråkad , men det är nog inte konstigt för jag varvar mellan soffa & toalett,
sen ligger min tråk hund & sover , inte alls sällskaplig idag.
Sen har ju den söta saken kommit underfunn med om hon lägger sig vid
mina ben om nätterna får hon sova ostört , lägger hon sig vid Danne åker hon ner lika snabbt.
Jag däremot slänger benen över henne , orka bråka om att hon ska ligga i sin korg
när jag sover , fastän det är vad jag borde.
Imorse låg hon som en bebis mellan oss haha , lär ju få sätta värsta
pansarglaset runt sängen när lillan kommit annars har vi både hund & bebis mellan oss .
Hon har även lärt sig ( igen ) var bebisen är , frågar man henne kör hon upp nosen i magen på mig
& pussar lite sött på den .
Sen har jag ju dumt nog kollat på valpar , eller vi har kollat på valpar
vilket gör mig helt sjuk , vill ju ha en NU , men känns som det är rätt osmart
att skaffa en innan Ängla kommit så det får bli i vår / sommar istället.
Sen är jag ju bara ute efter en amstaff , kan inte tänka mig en annan hund helt enkelt,
eftersom amstaffs är underbara familjehundar & fina som tusan !

Snart slutar iallfall Älsk , får se om jag kan laga mat eller om han får fixa det,
som det verkar nu får jag bli kvar i soffan , maten är påväg upp IGEN !
Lagom roligt !








Postat av: LAJSA.NET

Ja dom e jääääättefina! Hos oss är det bara Chihuahuor, Chins & Amstaffs som gäller :)

2008-07-15 @ 23:05:04
URL: http://lajsa.net
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR BURNING INSIDE! :D :D Helt underbart att musiken kommer när man kommer in på din blogg ^^

2008-07-15 @ 23:39:10
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?