Jag är en härmapa ;)

Läste på MansonDust´s blogg att hon skickat en fråga till 118 100 ,
dom ska ju ha svar på allt .
Jag & älsk fick ju för oss att skicka frågan " Vem är Peervo"
Svaret ; "Peervo är en 19 årig tjej som är medlem på en community som heter
ungdomar.se . Hon äter 300 gånger om dagen , dricker jucie i massor och tycker om sin familj"
Lite komiskt för dom har googlat & tagit första bästa , eller tja andra länken som kommer upp,
ungdomar.se är jag aldrig inne på för det första , sen har dom bara plockat vad jag skrivit
på frågorna där ;)
Men iallfall , lät kul när man fick det :)









Postat av: caroline

www.lillagiraffen.se med 50% rea... shoppa inte ihjäl dig =D

2008-07-04 @ 16:23:33
URL: http://medbebisimagen.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?