Jag är flitig som en myra.

Idag får jag berömma mig själv för hur energin sprudlar.
Har skrubbat ner köksluckor,kylskåp mm , ångat golvet,
ställt upp nya ljus mm i fönstret .
Jag har ju inte använt H2O-moppen på evigheter , men idag så smällde jag till,
det luktade inte lika mycket faktiskt så det var bra.
Förutom att jag skållade min tå har det gått utmärkt,
ont har jag som satan men det får jag försöka förbi se just nu .
Nu väntar jag på att golvet ska torka , för att sedan förbanna hundhåret som redan kommit på golvet
igen för Sina inte kan förstå att hon INTE ska traska runt där jag precis städat.
Hon går efter som ett plåster i röven när man gör något , sen jagar hon dammsugaren som lite bonus ;)
Jaja, ska fortsätta i sovrummet, rensa lite skit & så där antar jag .
Sen blir det dassen som ska skrubbas & fixas på , vardagsrummet & hallen.
Linn´s rum är städat så det behöver jag inte tänka på iallfall.
Vill måla om någonstans , men vad & var?
Kanske ska måla något kul i köket haha .
Nej , snacka om att jag inte är gjord för att vara hemma numera,
när jag pluggade på distans var man van så att säga , nu är jag van
vid att jobba , träffa folk på ett annat vis & vara till nytta.
Vad gör jag för nytta hemma egentligen mer än ta hand om mig själv,
men jag behöver underhållas & hållas igång helt enkelt.


Fick även hem papper från "Treklövern" en fastighetsföretag i Klippan,
sökte en lägenhet där men den var uthyrd , så nu skickade dom med
ansökan , gott det eftersom vår skrivare än störd & man inte kunde fylla i via internet med hotmailadress .
Så det ska jag ägna mig åt sen.
Sen höll jag på att skratta ihjäl mig när älsk hade fått lönespec hem  ,
han har en innestående enligt dom , men varför får han då lön för EN dag ?
Nej , såg så kul ut , ni kan ju själva tänka er , 8 timmars jobb & få den utbetalad istället
för att dom klappa ihop med den "riktiga" , men hey ska inte klaga,
pengar är ju alltid kul att få in på kontot ;)
Denna månaden kommer inte bli rolig för fem öre med räkningar & mög,
men man överlever ju fast man får snåla en månad.








Postat av: LAJSA.NET

Ska ni flytta till Klippan får ni säga till, fundeeeerar på att flytta dit men känner ingen där & då blir det perfekt för då blir du illa tvungen att umgås med mig! HAHHAHAHAHAHAHAHA..

2008-07-22 @ 14:34:35
URL: http://lajsa.net

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?