Kan man inte få den serverad ?

Jag är lite halv pessimist idag .
Känner bara att ALLT är fel , skyller på att vi bor där vi gör haha.
Jag är fast bestämd att flytta så fort som möjligt , få tillbaka lite liv eller hur man ska uttrycka det.
Åstorp har inget att erbjuda mer än mitt jobb & att svärmor bor här.
Letat ny lägenhet i månader men kräsen som man varit har det ju aldrig tidigare fallit oss
in att kolla i Landskrona , för staden är ju som den är.
Numera är det bara Landskrona vi kollar .

Imorgon ska jag ringa till en som hyr ut lägenheter , ett fastighetsföretag då vill säga.
Skicka en ansökan till dom på en 4:a (i stan tror jag den låg) ,
skulle höra av mig för mer info om visning & inflyttningsdatum mm.
Så det ska jag göra när jag vaknar imorgon & hoppas det är något
att ha & vi kan få den.

Så förbannat trött på denna lägenheten , allt går sönder ,
men det är ju inte konstigt när dom inte vet vad reparera skador är heller.
Sen att vi har grannar från helvetet gör det inte roligare,
dom låter långt in på nätterna, ställer barnvagnar i trappen så man håller
på att slå ihjäl sig när man ska till tvättstugan mm.
Jag kan klaga på i evigheter ;)
Finns inte en chans i världen att vi stannar här ,
skiter i om vi så tar en 3:a i Landskrona istället faktiskt.

Kan man inte bara få en perfekt lägenhet serverad på fat på 2 sek ?









Postat av: LAJSA.NET

Ja precis! Haha.. Uh.. hatar Landskrona :(

2008-07-03 @ 22:30:16
URL: http://lajsa.net
Postat av: Anonym

Grattis! landskrona är en fantastisk stad ... whatever else youve heard av alla mediaskrämda...

2008-07-04 @ 08:34:08

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?