Kräkisen is back !

Ja , jag skulle ju som sagt egentligen & jobba,
men börjar morgonen med att kräkas som en gris,
så det är kört , fick sjuka mig , hatar det !
Klarar jag inte ens att äta & resa mig upp utan att spy så
kan jag inte jobba , eftersom det luktar & stressas.
KAN MAN INTE FÅ VARA SOM VANLIGT!
V.24 & spyr inävlorna ur mig för jag inte har en förbannad tablett?
Verkar ju stabilt !
Ska jaga tag på läkaren idag  .


På råga till allt så har datorn fått virus ,
roligt värre , igår på kvällen börja det strula,
installera nytt antivirusprogram men i morse
hade man 5000 sidor med porr upplagda, super !
Nu verkar det försvunnit, jag må gilla hästar ,
men f-n inte trojanska på min dator;)
Nu ska jag inta sängen igen & undvika att kasta upp mer !








Postat av: Veronica

Hej!

Jag har lagt upp en länk till din blogg (på min blogg). Om du inte vill att jag länkar till dig behöver du bara lämna en kommentar hos mig.

2008-07-16 @ 08:01:08
URL: http://www.vilkenmage.blogspot.com
Postat av: Fotograf

Superantispyware är programmet för dig. Glöm inte uppdatera det och att inaktivera din systemåterställare.

2008-07-16 @ 22:38:36
URL: http://stilbild.nu

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?