Lördags morgon .

Igår kom Sara hit & tjöta lite, sen kom älsk,
sen stack S hem vid 12 någon gång?
Hoppa ner i bädden men kunde inte somna ,
vaknat 500 gånger i natt & fick gå upp igen kl.6 för att ringa jobbet.
Sen kunde jag ju nartuligtvis inte somna om först !
Men efter någon timma så kom John Blund igen.
Vakna för ca 45 minuter sedan , har tvätttid nu så jag får ju fixa med det.
Älsk ligger fortfarande & snarkar , likaså gör hunden.
Ska bara uppdatera här , sen ska jag fixa kaffe.
Är varm som in i ... vart man än är så är det lika varmt utom när jag går ut,
då är det ännu mer olidligt.
Kvavt är det också , USCH !

Får se vad dagen har att erbjuda iallfall :)









Postat av: Rebecca

Svar: Nej, vad kul! Vi kan ju ha lite kontakt och tipsa varandra om böcker? :)

2008-07-05 @ 14:28:41
URL: http://palmquiist.blogg.se/
Postat av: LAJSA.NET

Här är det inte kvavt :) .. Men aså vadå? Ska ni flytta till Klippan? :P Vi har bestämt oss för inte Landskrona. Vi tittar i Bajsborg, Bjuv & Klippan. :)

2008-07-06 @ 10:48:48
URL: http://lajsa.net

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?